गृह मन्त्रालयमा गुनासो सुनुवाई कक्ष स्थापना

सुरक्षा सम्बादाता १३ मङ्सिर २०८१ काठमाडौं । नेपाल सरकार-गृह मन्त्रालयमा ‘गुनासो सुनुवाई कक्ष’ को स्थापना गरिएको छ । मन्त्रालय र मातहतका निकायबाट प्रवाह हुने सेवासँग सम्बन्धित नागरिकका गुनासो, जिज्ञासा र सुझावको सम्बोधन गर्न गुनासो सुनुवाई कक्षको सञ्चालन गरिएको बताइएको छ ।

Advertisement 1

सो कक्षबाट गुनासो सम्बोधनका लागि विभिन्न व्यवस्था मिलाएको मन्त्रालयको दाबी  छ । मातहतका निकायबाट प्रवाह हुने सेवासँग सम्बन्धित गुनासोहरु सेवाग्राहीले सम्बन्धित निकायको हकमा सोही निकायको प्रमुख, विभागीय प्रमुख र जिल्लास्तरमा प्रमुख जिल्ला अधिकारी समक्ष गर्न सक्नेछन् ।

यसरी प्राप्त हुने गुनासोलाई सम्बन्धित निकायको प्रमुख, विभागीय प्रमुख र प्रमुख जिल्ला अधिकारीमार्फत प्राथमिकताका साथ सुनुवाई र फछ्र्यौट गर्ने व्यवस्था मिलाइएको मन्त्रालयले बताएको छ ।

Advertisement 2

साथै, सम्बन्धित निकायबाट गुनासो सुनुवाई हुन नसकेमा ‘हेलो गृह मन्त्रालय गुनासो सुनुवाई कक्ष’मा जानकारी गराउन सकिनेछ । कक्षको इमेल ठेगाना, फेसबुक, ह्वाट्सएप नम्बर ९८५१३६०६२३ र हुलाकमार्फत् समेत गुनासो पठाउन सकिने व्यवस्था मिलाइएको छ ।।

Advertisement 3

 

 

 

प्रकाशित : १ महिना अगाडि

नेकपा बहुमतको खबरदारी पछि राष्ट्र बैंकको सकारात्मक पहल

नेकपा (बहुमत) बर्दिया जिल्लाको प्रथम जिल्ला भेला गुलरियामा सम्पन्न

विद्यार्थी बेचेर कमिशन खाने कन्सल्ट्यान्सीहरु लाई कार्बाही गर्ने अखिल क्रान्तिकारीको चेतावनी

कोहलपुर महोत्सवमा राष्ट्रिय कलाकारहरु आउने क्रम जारी: भोली नायक पल शाह आउँदै

नेपालगन्ज मेडिकल कलेज बन्यो संजिवनी कलेज अफ मेडिकल साइन्सेस प्रा.लि.

Designed by Gorkhaly Labs