गृह मन्त्रालयमा गुनासो सुनुवाई कक्ष स्थापना

सुरक्षा सम्बादाता १३ मङ्सिर २०८१ काठमाडौं । नेपाल सरकार-गृह मन्त्रालयमा ‘गुनासो सुनुवाई कक्ष’ को स्थापना गरिएको छ । मन्त्रालय र मातहतका निकायबाट प्रवाह हुने सेवासँग सम्बन्धित नागरिकका गुनासो, जिज्ञासा र सुझावको सम्बोधन गर्न गुनासो सुनुवाई कक्षको सञ्चालन गरिएको बताइएको छ ।

Advertisement 1

सो कक्षबाट गुनासो सम्बोधनका लागि विभिन्न व्यवस्था मिलाएको मन्त्रालयको दाबी  छ । मातहतका निकायबाट प्रवाह हुने सेवासँग सम्बन्धित गुनासोहरु सेवाग्राहीले सम्बन्धित निकायको हकमा सोही निकायको प्रमुख, विभागीय प्रमुख र जिल्लास्तरमा प्रमुख जिल्ला अधिकारी समक्ष गर्न सक्नेछन् ।

यसरी प्राप्त हुने गुनासोलाई सम्बन्धित निकायको प्रमुख, विभागीय प्रमुख र प्रमुख जिल्ला अधिकारीमार्फत प्राथमिकताका साथ सुनुवाई र फछ्र्यौट गर्ने व्यवस्था मिलाइएको मन्त्रालयले बताएको छ ।

Advertisement 2

साथै, सम्बन्धित निकायबाट गुनासो सुनुवाई हुन नसकेमा ‘हेलो गृह मन्त्रालय गुनासो सुनुवाई कक्ष’मा जानकारी गराउन सकिनेछ । कक्षको इमेल ठेगाना, फेसबुक, ह्वाट्सएप नम्बर ९८५१३६०६२३ र हुलाकमार्फत् समेत गुनासो पठाउन सकिने व्यवस्था मिलाइएको छ ।।

Advertisement 3

 

 

 

प्रकाशित : ५ महिना अगाडि

कोहलपुर ईलाका प्रशासन प्रमुख थारूको ‘महाराजा शैली’: सेवाग्राही र पत्रकार दुवैलाई अपमान

डिएसपी खनालको कडा एक्सन दुर्घटना गरि भागेको सवारीसाधन एक घण्टा नबित्दै नियन्त्रणमा

राप्रपा नगर अध्यक्ष अर्जुन जंग शाह द्वारा भुमि समस्या समाधान आयोग जिल्ला समिति बाँकेले आयोजना गरेको कार्यक्रम बहिस्कार

निजामती र सेना प्रहरी खटाएर कक्षा संचालन गर्न एक शिक्षकको सरकारलाई कडा चुनौती

सम्बन्धबिच्छेदपछि सिन्दुर लगाउने महिलामाथि प्रश्न उठ्दा — ‘बिराङगना’ को गहिरो जवाफ

Designed by Gorkhaly Labs